От Граф Игнатиево! Трагедия е, няма на какво да летим

От Граф Игнатиево !Трагедия е, няма на какво да летим

Граф Игнатиево
Хората се бунтуват, защото няма на какво далетят. Лъжа е, че не летим заради лошото време. Проблемът, който е при нас е, че ние нямаме на какво да летим.

Имаме седем изправни самолета. От тези 7 самолета, 5 са само с два-три часа нальот.

Едно вдигане на дежурство за един час и това означава, че трябва да се спрат тия самолети. Това заявиха за Фрог наши източници от авиационната база в Граф Игнатиево.

Проблемът е , че двигателите стоят от един месец в Графа и не мога да се монтират на самолетите, поради административни проблеми, казаха още те.

Преди дни Фрог нюз писа за проблемите на военното министерство при осигуряване на двигатели за МиГ-29 от РСК-МиГ.

Ето какво написахме:

Нямаме гаранция за ремонта на двигателите за руските МИГ-ове. Това стана ясно в Комисията по отбрана и сигурност в НС, на която бе изслушан министърът на отбраната Красимир Каракачанов и неговите заместници. Експертите по приема на двигателите установила няколко разминавания.

Основният проблем е, че липсват оригинални формуляри на производителя. Двигателите пристигнали у нас с документи от ремонтната организация, а не от фирмата производител на двигателя, каквото е условието по договора.

Липсата на оригинален формуляр означава, че няма информация кога са произведени двигателите, колко време са работили, къде са работили.

Цялата тази информация е изключително чувствителна за ВВС. Цялата процедура може да се атакува от фирми, които не са участвали в конкурса за ремонт. Затова МО пише до руския завод. Отговорът от там сочи, че заводът за ремонт е и завод производител на двигателите.

Граф Игнатиево

След проведена среща с доставчика е решено военният министър да изпрати писмо до РСК МИГ. От отговора на руската компания зависи дали ще продължим с ремонта или спираме.

Сред въпросите е дали производителят и фирмата, извършила ремонта са една и съща организация. Искаме отговор защо руската страна не казва къде е летял този двигател, кой е бил пилотът и т.н. „Искаме да знаем и какъв е остатъчният ресурс на двигателите, за да не се окаже, че след ремонта той не е достатъчен“, обяснява военният министър.

Нашето военно аташе в Москва ще прецени и инспектира на място оригиналните формуляри, които към момента Русия не ни дава.
Източник:frognews.bg

Сайтът не носи отговорност за коментарите, който се публикуват от нашите читатели !


Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *